Privatlivspolitik

Sportsefterskolen Aabybros persondatapolitik har til formål at forklare, hvordan Sportsefterskolen Aabybro indsamler og anvender de personoplysninger, du som bruger efterlader, når du besøger Sportsefterskolen Aabybros hjemmeside.

Privatlivspolitik

Hvad kan du finde på denne side?

Sportsefterskolen Aabybro ejer og driver sportsefterskolen.dk, og er beliggende på Kærvej 9, 9440 Aabybro. Sportsefterskolen Aabybros CVR-nummer er 22804553, og telefonnummeret er 98 24 10 99. Hvis der er spørgsmål vedrørende behandling af oplysninger, kan man kontakte Sportsefterskolen Aabybro via e-mail på info@sportsefterskolen.dk.

Databeskyttelse

Sportsefterskolen Aabybro indsamler personoplysninger om dit besøg på sportsefterskolen.dk på to måder:

• Ved at brugeren selv afgiver oplysninger

Sportsefterskolen Aabybro indsamler kun de personoplysninger om brugeren, som du selv afgiver. Sportsefterskolen Aabybro behandler personoplysninger på grundlag af at kunne levere de services, som du har efterspurgt, f.eks. fremsendelse af nyhedsbreve eller tilmelding som elev eller værge. Behandling af personoplysninger kan også ske på baggrund af din samtykke til et eller flere specifikke formål. Sportsefterskolen Aabybro bestræber sig på, at brugerens personoplysninger opbevares inden for EU og EØS.

Formålene med og retsgrundlaget for Sportsefterskolen Aabybros behandling af dine personoplysninger:
Sportsefterskolen Aabybro benytter personoplysninger til at gennemføre den service, som oplysningerne er indsamlet i forbindelse med. Oplysningerne bruges også til at forbedre brugeroplevelsen på sportsefterskolen.dk, f.eks. gennem analyser og målrettede undersøgelser.

Opbevaring af personoplysninger

Sportsefterskolen Aabybro opbevarer personoplysninger så længe, det er relevant i forhold til det formål, de blev indsamlet til. Herefter bliver de slettet.

Retten til at trække samtykke tilbage

Du kan til enhver tid trække sit samtykke tilbage, hvis du tidligere har afgivet samtykke til Sportsefterskolen Aabybros behandling af dine personoplysninger. Det påvirker ikke lovligheden af Sportsefterskolen Aabybros behandling af personoplysninger på baggrund af det tidligere afgivne samtykke.

Dine rettigheder vedrørende behandling af dine personoplysninger

Hvis Sportsefterskolen Aabybro behandler dine personoplysninger i henhold til databeskyttelsesforordningen, har du visse rettigheder med hensyn til vores behandling af disse oplysninger. Hvis du ønsker at udøve dine rettigheder, skal du kontakte os.

Ret til indsigt

Du har ret til at få indsigt i de oplysninger, som vi behandler om dig.

Ret til berigtigelse

Du har ret til at få urigtige oplysninger om dig selv rettet.

Ret til sletning

I særlige tilfælde har du ret til at få slettet oplysninger om dig, inden tidspunktet for vores almindelige generelle sletning indtræffer.

Ret til begrænsning af behandling

I visse tilfælde har du ret til at få begrænset behandlingen af dine personoplysninger. Hvis du har ret til at få behandlingen begrænset, må vi fremover kun behandle oplysningerne – bortset fra opbevaring – med dit samtykke, eller med henblik på at fastlægge, gøre gældende eller forsvare retskrav, eller for at beskytte en person eller vigtige samfundsinteresser.

Ret til indsigelse

I visse tilfælde har du ret til at gøre indsigelse mod vores ellers lovlige behandling af dine personoplysninger. Du har også ret til at gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i lov om massemediers informationsdatabaser.

Ret til dataportabilitet

I visse tilfælde har du ret til at modtage dine personoplysninger i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format og til at overføre disse oplysninger fra én dataansvarlig til en anden uden hindring.

Yderligere information om dine rettigheder

Du kan finde mere information om dine rettigheder i Datatilsynets vejledning om de registreredes rettigheder, som du kan finde på www.datatilsynet.dk. Klage til Datatilsynet. Hvis du er utilfreds med den måde, vi behandler dine personoplysninger på, har du ret til at indgive en klage til Datatilsynet. Du kan finde Datatilsynets kontaktoplysninger på www.datatilsynet.dk.

Dit samtykke gælder for følgende domæner: www.sportsefterskolen.dk